Bugetul pentru o afacere de succes

Toti cei interesanti in creare magazin online au inca de la inceput intrebarea asta in minte: “Cat mai costa?”. O intrebare foarte buna cu un raspuns ce variaza in functie de multe elemente. Este important sa precizam faptul ca pentru a demara un magazin online nu conteaza atat de mult bugetul alocat, ci modul in care acesta este impartit si cheltuit. Sunt foarte multe situatiile in care unii antreprenori investesc o suma foarte mare de bani insa din cauza greselilor facute sunt fortati sa inchida afacerea chiar si intr-o perioada mai mica de un an.

Asadar, ce puteti face pentru a folosi bugetul intr-o maniera inteligenta fara a avea riscuri majore? Tot ce tine de bugetul pentru creare magazin online trebuie gandit cat mai bine, deci inainte de a face orice miscare creati un proiect pentru a defini modul de functionare a magazinului online. Acest proiect trebuie sa includa atat segmentul de investitii primare, recurente, plati dar si costurile pentru serviciile anexe in functionarea magazinului.

Investeste in mod inteligent

Prima investitie este cea mai importanta. Acesta este pasul in care multi gresesc pentru ca sunt tentati sa investeasca foarte mult in stocuri. Evident, a avea un stoc suficient de produse este un lucru bun pentru orice magazin, insa nu trebuie sa exagerati. Inainte de a forma stocul trebuie sa cercetati piata. Fara a afla toate informatiile legate de comportamentul si preferintele clientilor si a potentialilor clienti ideea de a face un stoc este una destul de slaba.

Inainte de porni la drum, pentru creare magazin online intr-o maniera optima, folositi toate canalele de social media dar si traditionale de a cerceta piata. Puteti realiza sondaje de opinie sau pur si simplu folositi-va de pagina de Facebook pentru a atrage cat mai multi potentiali clienti.

Prin intermediul campaniilor de cercetare a pietei trebuie sa aflati informatii cum ar fi varsta medie a publicului tinta, ce alte afaceri au profil similar, dar si ce produse sau categorii de produse sunt in tendinte. Alegeti acea categorie de bunuri si produse ce sunt la mare cautare, asa cum este cazul produselor de sezon, cadouri, decoratiuni, dulciuri sau produse care au o tendinta ascendenta pe piata, telefoane inteligente sau tehnologii smart.

Cercetati piata si apoi investiti.

Odata ce aveti rezultatele studiului de piata, folositi-le pentru a porni in etapa de achizitionare. Creati-va stocuri atat cat este suficient pentru a va porni vanzarile si ciclul de auto-mentinere financiara a afacerii. Astfel, bugetul alocat pentru stocuri este diminuat in mod practic si astfel veti putea evita cheltuielile inutile. Investiti cea mai mare suma de bani in promovare deoarece aceasta poate aduce intr-un timp scurt timp sau mediu un profit real si sustinut.

In concluzie, costurile unui magazin online sunt proportionate in functie de stilul dumneavoastra de a construi bugetele. Asadar, alegeti sa investiti in mod inteligent si alocati sume suficient de mari pentru a acoperi primele de campanii de promovare, costuri recurente, facturi, salarii, chirii dar pe langa asta, tineti cont ca oricand pot aparea costuri neprevazute. Deci pastrati tot timpul o suma de bani pentru urgente.