Cele mai bune exercitii pentru un abdomen plat

exercitii pentru abdomen

Pentru a obtine un abdomen plat si tonifiat, este important sa combini exercitiile specifice pentru muschii abdominali cu un stil de viata sanatos care include o alimentatie echilibrata si activitate fizica regulata.

Ce exercitii sa alegi si cum sa le faci?

Iata cateva dintre cele mai eficiente exercitii pentru un abdomen plat:

 

  • Plank (pozitia de plansa): Acest exercitiu implica intregul corp, dar pune un accent deosebit pe muschii abdominali. Pozitioneaza-te intr-o pozitie de flotare cu antebratele pe podea, corpul drept si greutatea pe varfurile degetelor. Mentine aceasta pozitie cat mai mult timp posibil, asigurandu-te ca spatele ramane drept. Poti face astfel de exercitii pentru abdomen cu ajutorul unui antrenor personal sau singura.
  • Crunch-uri: Culca-te pe spate cu picioarele indoite si plantele picioarelor pe podea. Pune-ti mainile in spatele capului, incrucisandu-ti degetele. Ridica-ti capul si umarul superior de la sol, contractand muschii abdominali. Coborati incet in pozitia initiala si repeta miscarea.
  • Bicicleta abdominala: Culca-te pe spate cu picioarele ridicate in aer, genunchii indoiti la 90 de grade. Pune-ti mainile pe tample si adu-ti cotul drept in fata, in timp ce intinzi piciorul stang in fata. Apoi, schimba pozitiile, aducand cotul stang in fata si intinzand piciorul drept. Repeta miscarea intr-un ritm controlat si continuu.
  • Ridicari ale picioarelor: Culca-te pe spate cu bratele de-a lungul corpului si palmele in jos. Ridica-ti picioarele incet de la sol pana cand formezi un unghi de 90 de grade cu solul. Mentine pozitia pentru cateva secunde, apoi coboara picioarele in mod controlat. Poti face acest exercitiu cu picioarele drepte sau indreptate in sus.
  • Exercitii de torsiune a trunchiului: Exista diferite variante de exercitii de torsiune a trunchiului, cum ar fi twist-urile cu mingea medicinala sau twist-urile rusesti. Aceste exercitii implica miscari de rotatie a trunchiului si lucreaza musculatura abdominala oblica. Daca te intrebi cum obtii acel beachbody asa este foarte simplu sa faci asta.

 

Este important sa mentii o tehnica corecta si sa te concentrezi pe calitatea miscarilor in loc de cantitate. In plus, iti recomand sa incluzi si exercitii cardiovasculare si antrenamentul cu greutati in rutina ta de antrenament pentru a arde grasimea corporala si a obtine un abdomen vizibil.

De asemenea, varianta optima este aceea de a lucra cu un antrenor personal care sa te ajute sa obtii rezultatele dorite. Un astfel de specialist este cel care iti va fi de ajutor in momentul in care vrei sa obtii rezultate bune si sa nu te pui in pericol singur. De asemenea, va sti ce sa iti recomande pe langa exercitiile cardio si te va ajuta cu sfaturi in momentul in care ai nevoie pentru a nu exagera foarte tare si pentru a nu-ti afecta sanatatea incercand sa obtii un corp perfect. Asigura-te ca antrenorul tau de fitness este o persoana care are studii in domeniu si care stie ce sa iti recomande pentru ca uneori la sala vei intalni si persoane care de fapt nu au nicio legatura cu domeniul si doar spun ce au gasit in carti si li s-a parut interesant.